سرمربی تیم والیبال سپاهان
سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: یکی از بهترین و باکیفیت ترین بازیهای خود را به نمایش گذاشتیم و پیروزی در این میدان نتیجه کیفیت خوب وبالای بازی تیم بود.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷ 10 November 2021

رحمان محمدی راد پس از برتری 3 برصفر تیمش از هفته ششم لیگ برتر در مقابل شهرداری ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برد را به تمام هواداران و بازیکنان تیم تبریک می گویم. در این بازی بازیکنانم تلاش زیادی کردند، اگر بازی راحت شد به خاطر کیفیت خوب بازی تیم ما بود. تیم شهرداری ارومیه تیم بسیار خوب و باکیفتی است. فکر می کنم یکی از بهترین و باکیفیت ترین بازیهای خود را به نمایش گذاشتیم ، جدای از نتیجه که به دست آمد تلاش ما این بود که از خودمان راضی باشیم و کیفیت تیممان را به نمایش گذاشتیم.
وی افزود: در دور گروهی و دور اول هستیم وبازی های دور دوم و مرجله پلی آف باقی مانده است، مرحله پلی آف اهمیت دارد، در والیبال تمام تیمها از این بازی های این مراحل استفاده می کنند تا یک تیم منظم و هماهنگ را راهی پلی آف کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. تلاش می کنیم ابتدا شکل تیمی خوبی درست کرده و با حفظ بازیکنان برای پلی آف بتوانیم به اهدافی که داریم دست پیدا کنیم.
وی تصریح کرد: سپاهان جایگاهش اجازه نمی دهد در جایگاه پایین باشیم، نام سپاهان و باشگاه سپاهان همیشه برترین بوده است و ما تلاش می کنیم این مسئله را ثابت کنیم.
سرمربی تیم والیبال سپاهان خاطرنشان کرد: می توانیم برخلاف سال گذشته که بازیهای پلی آف نیز متمرکز بود در این فصل میزبانی داشته باشیم که امیدوارم این میزبانی در حضور تماشاگران خوب سپاهان باشد، تمام تلاشمان را می کنیم تا جایگاه خوبی داشته باشیم، اسم سپاهان به ما اجازه باختن نمی دهد می خواهیم برند سپاهان را در والیبال مطرح کنیم.
محمدی راد همچنین در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت علیرضا مباشری گفت: علیرضا مباشری هفته آینده مجدد از انگشت خود عکس خواهد گرفت و اگر شرایط مساعدی داشت به تیم اضافه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار